Support Antivirus
Hjem > App Support > Antivirus Support
IDSeal Antivirus Support
Hvordan udfører jeg et scan?





Hvordan opsætter jeg en planlagt scanning?




Hvordan kan jeg se oplysninger om tidligere scanninger?



Hvordan ekskluderer jeg ting fra IDSeal Antivirus’ scanninger?




Hvordan opdaterer jeg sikkerhedsdefinitioner?


Hvad er aktiv beskyttelse, og hvordan aktiverer/deaktiverer jeg det?
Hvis Aktiv beskyttelse er aktiveret, vil IDSeal Antivirus køre i baggrunden, uden at man noterer det, og aktivt beskytte din enhed. Ved optagelse af en trussel vil IDSeal Antivirus rapportere, blokere eller sætte truslen i karantæne.
Nedenfor vil du se både aktiverede og deaktiverede stadier. For at tænde eller slukke for denne beskyttelse, skal du vælge linket, som er mærket ”Aktiveret” eller ”deaktiveret”
Aktiveret

Deaktiveret

Hvordan ser og håndterer jeg ting i karantæne?



